Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Asystent ds. ubezpieczeń – Asystent Brokera
Miejsce pracy: Radom Nr referencyjny: BR/RAD/2019
Miejsce pracy: Wrocław Nr referencyjny: BR/RAD/2019
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę aktualnych klientów
- kontakty z zakładami ubezpieczeń
- asystowanie brokerom w wykonywaniu czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, uczestnictwo w zarządzaniu i wykonywaniu umów ubezpieczenia
- asystowanie brokerom w zawieraniu lub doprowadzanie do zawarcia umów ubezpieczenia
- wspieranie organizacji czynności brokerskich i udoskonalanie oraz tworzenie nowych rozwiązań
- zwiększanie portfela klientów
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność analitycznego myślenia
- wysoka komunikatywność
- kreatywność
- efektywność i dokładność w działaniu
- dobra organizacja pracy
Dodatkowym atutem będą:
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- znajomość branży ubezpieczeniowej,
- uprawnienia do wykonywania czynności brokerskich (egzamin KNF)
- doświadczenie w relacjach B2B
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczny czas pracy
- szkolenia podnoszące kompetencje
- atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
- pracę w doświadczonym zespole oraz rozwój osobisty
- benefity pracownicze
Jeżeli chcecie Państwo dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@lobroker.pl z dopiskiem w tytule e-maila: miejsca pracy lub dedykowanego nr referencyjnego.
Informujemy, że będziemy mogli skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami celem zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.