Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Asystent ds. ubezpieczeń – Asystent Brokera

Miejsce pracy: Radom Nr referencyjny: BR/RAD/2019
Miejsce pracy: Wrocław Nr referencyjny: BR/RAD/2019

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • obsługę aktualnych klientów
  • kontakty z zakładami ubezpieczeń
  • asystowanie brokerom w wykonywaniu czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, uczestnictwo w zarządzaniu i wykonywaniu umów ubezpieczenia
  • asystowanie brokerom w zawieraniu lub doprowadzanie do zawarcia umów ubezpieczenia
  • wspieranie organizacji czynności brokerskich i udoskonalanie oraz tworzenie nowych rozwiązań
  • zwiększanie portfela klientów

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • wysoka komunikatywność
  • kreatywność
  • efektywność i dokładność w działaniu
  • dobra organizacja pracy

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • znajomość branży ubezpieczeniowej,
  • uprawnienia do wykonywania czynności brokerskich (egzamin KNF)
  • doświadczenie w relacjach B2B

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • elastyczny czas pracy
  • szkolenia podnoszące kompetencje
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz system premiowy
  • pracę w doświadczonym zespole oraz rozwój osobisty
  • benefity pracownicze

 

Jeżeli chcecie Państwo dołączyć do naszego zespołu, prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@lobroker.pl  z dopiskiem w tytule e-maila: miejsca pracy lub dedykowanego nr referencyjnego.
Informujemy, że będziemy mogli skontaktować się jedynie z wybranymi kandydatami celem zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.